اخیرا می بینیم که بسیاری از تارنگار نویسان و تولید کننده های محتوای دیجیتال ، به متدها و شیوه های کهن سئو SEO بازگشته‌اند.


در متدهای قدیم سئو ، پر کردن واژه ها کلیدی بر کیفیت محتوا غالب بود و ارزش علمی درونمایه را مختصر می کرد.


اگر شما هم همینگونه هستید، زیاد حیاتی ست که رویه خویش را عوض کنید.


مقایسه طریق های قدیم و جدید سئو

روش باستانی سئو

کلمه کلیدی تک که تمام متن روی آن متمرکز است

تمرکز بر رنکینگ

مطلب مرتبط: تعلیم سئو 2019

روش جدید سئو 

تمرکز بر اینکه مردم چطور با یک برند ، سرویس یا فرآورده ویژه ارتباط برقرار می کنند.

تمرکز بر ROI برگشت سرمایه

 


بسیاری از محتوانیسان و سئوکاران هنوز به کلمات کلیدی بلند توجهی نمی کنند و ترجیح می دهند تا بر روی هک های موتورهای جستجو متمرکز شوند.


این شیوه غلطی است.


اولویت خویش را به جای موتورهای جستجو همانند گوگل ، بر روی ملت و بازدیدکننده های خود بگذارید.


محتوای خویش را برای کاربران و خوانندگان سایت ، مفید کنید.


سایت Copyblogger یکی از سایت هایی است که به راستی برای خوانندگانش مطلب می نویسد و کاری به آرایش درونمایه بر بنیاد سئو ندارد.


برای همین است که Brian Clark در بازاریابی محتوا بسیار کامیاب است.


او Copyblogger را به یک کمپانی بازاریابی دیجیتال چند میلیون دلاری تبدیل کرده است.


خب یعنی چی که به جای گوگل ، برای کاربران مطلب بنویسید؟

خب، خیلی ساده ست.


فراموش کنید که محتوای شما توسط گوگل رسیدگی می شود. در عوض، متن و محتوایی ایجاد کنید که کسی را کمک کند.


جالب اینجاست که وقتی برای کاربران می نویسید، محتوای مفید تری فرآوری خواهید کرد. موتورهای جستجو نیز این نوع محتوا را می پسندند، چون خوشنودی کاربران برایشان مهم است.


شما هم تجربه کاربری نکویی ایجاد می کنید و باعث برپایی اعتماد در مخاطبان خود میشوید. 




برای مطالعه پست های قبل به اینجا مراجعه کنید. 


 


 


پسندیدم [ ۱ ]  نظرات [ ۱ ]

آموزش سئو - برای درمان SEO سایت سرعت لود را کاهش دهید

فاضل احمدزاده

آموزش سئو - برای درمان SEO سایت سرعت لود را تفریق دهید

افزایش سرعت لود سایت

سرعت لود پیج یا PAGE SPEED یک فاکتور اساسی در افزایش سئو وردپرس می باشد و در سال 2019 به شدت باید به آن پروا کرد.


در گذشته الگوریتم های گوگل خیلی به سرعت لود Load تارنما اهمیت اخص ای نمی دادند.


خودم زمانی را یادم می آید که پنج دقیقه برای باز شدن تارنما خبری باره علاقه ام چشم براه می ماندم لغایت به طور کامل لود شود.


مطمئنم که شما هم این تجربه را داشته اید.


واقعا تجربه ی نکویی نبود. ولی در دنیای سئو امروز و بازاریابی دیجیتال باید آن تجربیات را فراموش کنیم.


یک پیج و صفحه کند می تواند تجربه کاربری را نابود کن و در پایان مردم را از خریدن فرآورده شما دلسرد کند.


مطالعات انجام شده نشانه می دهد که به ازای هر 1 ثانیه تاخیر در سرعت لود پیج، 7% تفریق در کانورشن Conversation رخ می‌دهد و این در دنیای سئو یعنی فاجعه.


هر یک ثانیه دیرکرد در لود صفحه ، 7% کاهش تبدیل بازدید کننده به مشتری


هر یک ثانیه تاخیر در لود پیج، 11% تفریق در بازدید از سایت


هر یک ثانیه تاخیر در لود صفحه، 16% تفریق در خوشنودی مشتری


در ذهن مشتریان احتمالی شما، یک سایت کند ، سایتی است که قابل اعتماد نیست و تمام!


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

rostami user sadatschool چشم شيشه اي آئورلیانو کانال اموزش فتوشاپ نرم افزار HAME CHI Jasmine نیکیار