David Airey مؤلف پرفروشترین کتاب برندینگ میگوید: احتمال خرید از شما، در شرایطی که کیفیت آنچه میفروشید منطبق و یا بهتر از کیفیت هویت برند شماست، اغلب است.” به زبان سادهتر، برای فروش لازمه علاوه بر تمرکز روی ارائه کیفیتهای بالا روی ساخت برند خودتان برای کسب اعتبار بیشتر هم تمرکز کنید.
۵. قبل از اینکه مشتریها به شما بیچارگی پیدا کنند آنها را بشناسید
لری کیم بنیادگزار wordStream بزرگترین کمپانی PPC جهان میگوید : مردم تصادفا روی بنرها کلیک و خرید نمیکنند. آنها طرفدار برندهایی هستند که میشناسند و دوستشان دارند. بازدیدکنندگان تکراری (کسانی که در باره شما شنیدهاند)
افزایش بازدید از سایت در سنجش با بازدید کنندگان جدید (کسانی که اخیرا هدف آشنا شدن با شما رو دارند) ۲ الی ۳ برابر CTR اکثریت دارند.
تعریف CTR: شمار کلیک کاربران / تعداد دفعات نمایش بنرها
تعریف PPC: پرداخت هزینه به ازای هر کلیک روی بنرهای تبلیغاتی شما
بنابراین قبل از اینکه مشتری برای خرید محصولات و خدمات شما دانستن احتیاج کند راههایی که به شما کمک میکند تا سر گذرگاه بازار هدفتان قرار بگیرید، کشف کنید الی در نهایت ببینید سپریدن این کار به شیوه چشمگیری به نتایج مطلوب شما منجر خواهد شد.
برای نمونه شما میتوانید با تولید محتواهای مناسب که روی آگاه سازی مشتری ها تمرکز دارند آنها را متوجه نیازشان کنید و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم برای رفع نیازها آنها را به سمت وبسایت خویش هدایت کنید.
ppc-setting
مثال: کاربر در موتورهای جستجو عبارت علت چرب شدن تند موها ” را جستجو میکند و شما میدانید این ایام دغدغه اکثر خانمها این باره است پس از پیش محتواهایی در قالب مقاله، کتاب الکترونیکی، ویدیو و غیره را آماده و در فضای وب منتشر کردهاید کاربر با مطالعه مقاله مد نظر مرحله awareness را طی میکند و در مرحله consideration به دنبال یافتن گذرگاه حل است که شما در انتهای محتوای منتشر شده گذرگاه حل را در به کارگیری فرآورده شوینده برند خود اعلام میکنید و در نهایت کاربر در مرحله Decision تصمیم به خرید از شما را خواهد گرفت.
در کسبوکارهای آنلاین میتوانید با ساخت کمپین هدفگیری دوباره Re-targeting برای برگرداندن مجدد بازدید کنندههای پیشین به سایت خویش کاربرد کنید.
۶. محبت و اعتماد مردم را جلب کنید
Lior Frenkel نویسنده کتاب Value for Money میگوید : اغلب وبسایتها تنها حاوی متنهای ما میدانیم و ما عالی هستیم” است که این، کافی نخواهد بود.
تلاش برای فروش محصولات و سرویسهایتان زودتر از زمانبندی تعریف شده، نتایج خوبی در بر نخواهد داشت شما اول نیاز دارید که مشتریان را شیدا خود کنید و اعتماد آنها را به دست بیاورید، این شغل را به سادگی و فقط با قرار دادن یک صفحه درباره ما” منحصر به فرد و یا صفحه در بر گیرنده لینک شبکههای اجتماعی خودتان و ترغیب آنها به تعقیب کردن کسبوکارتان خواهید کرد.
موردی که من وقتی به آگهیدهندگانی که برای مشاوره تماس میگیرند و تاکید دارند که خیلی تند به فروش برسند میگویم این است که درسته قصد از تبلیغات فروش است اما تبلیغات زمانی منجر به فروش میشود که مشتری ها به شما اعتماد کنند و به این اعتقاد برسند که خدمات و محصولات شما را هیج جای دیگری نمیتوانند پیدا کنند که در بهترین حالت مشتریها در مرحله delight اینباند مارکتینگ قرار دارند یعنی مرحلهای که مشتریان شما به قدری مجذوب شما هستند که تبدیل به ترویج دهنده میشوند.
درباره این سایت