خالق جاوا و تبلیغات

«برندان آیک» (Brendan Eich) وب را از نو اختراع کرد. حالا او می‌خواهد صنعت تبلیغات را دگرگون کند. آیک خالق جاوااسکریپت، پرکاربردترین زبان برنامه‌نویسی جهان است. او به عنوان یکی از بنیان‌گذارانموزیلا، با معرفی فایرفاکس به زندگی اینترنت اکسپلورر به عنوان محبوب‌‌ترین مرورگر دنیا پایان داد.

ایده‌ی اصلی پس این پروژه، این است که تبلیغاتی که داده‌های شخصی شما را می‌ند، مسدود بشوند.

حالا او با استارت‌آپی به نام «بریو» (Brave) می‌خواهد صنعت تبلیغات را متحول کند. هدف این استارت‌آپ توسعه‌ی مرورگری برای دسکتاپ و موبایل است که تبلیغات را مسدود می‌کند و آنها را با تبلیغات دیگری جایگزین می‌کند. اگر پروژه‌ی Brave موفق باشد می‌تواند الگوی قدیمی تبلیغات را تغییر دهد. شرکت‌های تبلیغ‌کننده به جای پرداخت مبلغ به ناشران یا شبکه‌های تبلیغاتی به سازنده‌ی مرورگر پرداخت خواهند کرد.

ایده‌ی اصلی پس این پروژه، این است که تبلیغاتی که داده‌های شخصی شما را می‌ند، مسدود بشوند و جای آنها را تبلیغاتی بگیرند که به حریم شخصی شما احترام می‌گذارند؛ کامپیوتر شما را کند نمی‌کنند و به باتری گوشی شما فشار نمی‌آورند. براساس برنامه‌های آنها بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات نصیب صاحب وب‌سایت و کاربران خواهد شد. مسوولان شرکت Brave امیدوارند که ۵۵ درصد درآمد حاصل از تبلیغات را به ناشران بدهند. این شرکت ۱۵ درصد به شرکای تبلیغاتی‌اش خواهد داد و ۱۵ درصد دیگر را برای خودش نگاه خواهد داشت. ۱۵ درصد باقی مانده هم کاربران اختصاص خواهد داشت. این شرکت می‌خواهد نوعی سیستم کنترلی طراحی کند تا مطمئن شود که افراد واقعی در وب گشت و گذار می‌کنند.



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبلیغات ,تبلیغاتی ,درصد ,شرکت ,brave ,شخصی ,صنعت تبلیغات ,درآمد حاصل ,خواهد داشت ,مسدود بشوند ,داده‌های شخصی ,می‌ند، مسدود بشوند
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

چهره ها نصب و تعمیر توالت فرنگی Marc Laptop Mag hamechis میوه ها عاشقانه هاي من Chris