برای افزایش بازدید وب سایت  حتما نباید به رتبه های برتر نتایج جستجو اندیشه کنید . در همون جایگاهی که هستید با افزایش نرخ کلیک یا CTR می تونید بازید بیشتری بگیرید فرض کنید شما جایگاه سوم نتایج جستجو رو دارید و نرخ کلیک شما ۴ درصد باشه . اکنون اگر بیایم این نرخ کلیک رو اغلب نماییم و به ۸ درصد برسونیم شما میتونید شدامد زیاد اکثریت رو به سایت خودتون روانه کنید

صبر کنید ! این همه ماجرا نیست . . . .
گوگل کاملا هوشمنده و به دقت نرخ کلیک سایت شما رو رصد میکنه . در صورتی که این مقدار رو بتونید افزایش بدید شما گوگل جایگاه شما رو در نتایج جستجو ارتقا میده . پس شما با یک تیر دو نشون میزنید .

سوال : چطوری نرخ کلیک رو افزایش بدیم :
از اعداد در عنوان مطالب کاربرد کنید . ( مثل عنوان همین مقاله)
در دسته Meta Description توضیحات جذابی بنویسید
عناوین گوناگون رو آزمایش کنید و ببینید کدوم بیشتر پاسخ میده
از عناوین احساسی و هیجانی کاربرد کنید
کلمات کلیدی را در url صفحه کاربرد کنید

منابع جذب شدامد سایت های رقیب را معرفی کنید
پیدا کردن منبع جذب ترافیک سایت های رقیب مشابه پیدا کردن یک معدن طلاست . بی گمان رقبای شما پسورد حساب گوگل وب مستر یا گوگل آنالیزشون رو براتون نمیفرستن تا شما بتونید این منابع رو پیدا کنید . ولی اگر به این ادوات دسترسی نداشته باشیم جطوری میتونیم به اطلاعات مورد نظرمون دست پیدا نماییم ؟

ما به شما وب سایت SimilarWeb رو توصیه می کنیم . این سایت علاوه بر اینکه ترافیک سایت ها رو بهتون نشون میده اطلاعاتی در باره روش ورود این ترافیک به سایت رو هم اعلام میکنه .

بنابراین شما براحتی میتونید این معادن طلا رو کشف کنید و از اونها استفاده کنید الی ترافیک ورودی خودتون رو افزایش بدید


انجمن های گفتگوی اینترنتی - فروم ها - forum
تاثیر مجلس ها رو جدی بگیرید
انجمن های گفتمان منابع زیاد نکوداشتن برای جذب کاربر هستند . به راستی وقتی شما در یک مجلس تبادل نظر کار و جنبش میکنید و احترام کاربران رو توسط میارید به راستی یک قیف درست کردید که کاربران رو از مجلس به سایتتون هدایت میکنه .

اگر سایتتون پسین تاسیس هست و هنوز برند نشدین سعی کنید از فروم ها شروع کنید . با پاسخ به سوالات می تونید برای خودتون اسم و رسمی بهم بزنید و باعث بشید کاربران گوناگون برای دیدن وب سایت شما بر روی لینک هاتون کلیک کنن .

به سررسید انتشار پست در شبکه های اجتماعی دقت کنید
هر شبکه اجتماعی کاربر های خاص خودش رو داره . مثلا لینکداین بیشتر برای کارهای تجاری و معرفی کسب و کارها استفاده می شه و افراد بیشتر در تایم کاری باهاش راز و پیشه دارن و اینستاگرام بیشتر تفریحیه و افراد در اوقات فراقتشون بیشتر بهش توجه میکنن .

زمان گذاشتن پست در شبکه های اجتماعی

بنابراین باید سعی کنید مطالبتون رو صحیح در سررسید های سودمند در این شبکه ها منتشر کنید . دقیقا زمانی که کاربران بیشتری در شبکه حضور دارن . اینطوری میتونید بازخورد بهتری بگیرید و افزایش ترافیک سایت بیشتری رو داشته باشید .

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بیخیال رودخانه ماه لیلی ادامه دارد... Katie تدريس کنکوري طراحي لوگو | طراحي لوگوتايپ | طراحي نماد و پيکتوگرام jangol freeforexsignals پاناسونيک ايرانيان چکیده ی ذهن و روان یک بیمار