بررسی الگوریتم rankbrain
هرچه قبل میرویم بیش از پیش متوجه اهمیت درونمایه و کارایی آن بر روی سئو سایت میشویم.بعد از آمدن الگوریتم rankbrain یا همان هوش مصنوعی گوگل،تمامی حدس و گمان ها در این مورد به واپسین،انجام قبض و تمامی سئو کاران و وب مستر ها مطمعن شدند که روند کاری گوگل اهمیت بیشتر دادن به درونمایه با کیفیت است.
اهوش مصنوعی
در این الگوریتم روش های مختلفی برای تشخیص درونمایه با کیفیت وجود دارد که بعضی متعلق به ها را رسیدگی میکنیم.گوگل اصلی ترین فاکتور را سررسید ماندن کاربران در وب سایت قرار داده است.به عقیده خود ما هم بهترین فاکتور را برای تشخیص درونمایه در عقیده گرفته است.منطقی است که اگر درونمایه برای کاربر جذاب و با کیفیت باشد،کاربر مدت سررسید زیادی در سایت میماند و به رسیدگی محتوا آن تارنما میپردازد.از این رو است که ما همش تاکید میکنیم پیش از اینکه درونمایه را برای گوگل بهینه سازی کنیم،باید درونمایه را برای کاربران بهینه سازی کنیم.بهینه سازی درونمایه برای کاربران را میتوان به صورتی انگاشت کرد که ما باید برای سئو سایت و نگه داشتن کاربران در سایتمان،مطلبی جدید با دیدگاهی جدید در وب سایتمان قرار دهیم.
گوگل همش در تقسیم سئو از روش ها و فاکتور های زیادی برای تشخیص بهترین سایت و رتبه دادن بهرهگیری میکند.تنها مدت سررسید پایدار گذاشتن در سایت را نمیتوان فقط فاکتور تشخیص محتوا پسندیده برای گوگل دانست.در روش سئوی وردپرس گوگل خود پیش بینی کرده است سئوکارانی که با طریق های سئو سیاه شغل میکنند،میتوانند از این فاکتور به راحتی سو بهرهگیری کنند و سایت هایی با محتوا بی کیفیت را در رتبه های بالا گوگل قرار دهند.گوگل تعداد لینک های ورودی به سایت را نیز برای تشخیص درونمایه با کیفیت در نظر میگیرد.همان طور که قبلا هم توضیح دیتا ایم سایتی که مطالبش مفید باشد،توسط سایت های دیگر کپی برداری شده و به منبع لینک دیتا میشود.البته گفتنی است همین شیوه نیز برای سئو سیاه استفاده شده و سئوکارانی هستند که با دریافت لینک های بسیار برای سایت ها،سئو آن سایت را قوی میکنند.(گوگل برای چنین طریق هایی جریمه های سنگین و غیر قابل برگشت در عقیده گرفته است)
درباره این سایت